Пенсійний Фонд інформує - 28 Жовтня 2016 - Вісті Балаклійщини - Вісті БАЛАКЛІЙЩИНИ
Неділя, 11.12.2016, 00:24

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Балаклійська райдержадміністрація Балаклійська районна рада
Вечірній Харків
Головна » 2016 » Жовтень » 28 » Пенсійний Фонд інформує
14:13
Пенсійний Фонд інформує

  Починаючи з 1 липня 2016 року, виплата пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, довічних грошових стипендій за рахунок державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, що призначені внутрішньопереміщеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства, „Державний ощадний банк України”.

  Виплата пенсій зазначеним особам через відділення поштового зв’язку та інші установи банків (окрім ПАТ „Державний ощадний банк України”), з 01.07.2016 року не проводиться.

  Порядок емісії платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням, затверджено постановою правління Пенсійного фонду України «Про реалізацію постанови Кабінету міністрів України від 14 березня 2016 року № 167 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України” від 08.04.2016 № 7-1.

  Зокрема, вищезазначена постанова містить: 1) зразок бланка електронного пенсійного посвідчення; 2) технічний опис електронного пенсійного посвідчення; 3) опис інформації, що зберігається в електронному пенсійному посвідченні в електронному вигляді; 4) функції роботи з карткою; 5) зразок заяви на виготовлення електронного пенсійного посвідчення.

  Крім того, Кабмін ухвалив рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньопереміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія (виготовлення) платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням. При цьому, якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься.

  Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім’я особи, якій призначено пенсію. Якщо пенсію призначено неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, то в електронному пенсійному посвідчення (у позиції „Вид пенсії”) зазначатиметься прізвище, ім’я  та по батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.

 Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється на підставі заяви, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України (зразок заяви міститься в додатку 3 до Порядку емісії платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням), інформації, отриманої в електронному вигляді відповідно до пункту 9 зазначеного Порядку, та таких відомостей:

1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); 2) прізвища, ім’я та по батькові; 3) дати народження; 4) статі; 5) номера особового рахунку; 6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років; 7) у разі призначення пенсії по інвалідності – групи, причини інвалідності (із зазначенням у відповідних випадках нозологічних форм захворювань).

 Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, – батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), за умови, що буде пред’явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу. Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його користування.

 Нове посвідчення поєднує в собі банківську картку та пенсійне посвідчення з цифровим підписом. Пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до кінця строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

 Для формування електронного пенсійного посвідчення пенсіонери з числа внутрішньопереміщених осіб повинні звернутися до управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі та надати документи, а саме: паспорт, довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи, довідку тимчасово переміщеної особи та фотокартку розміром 30х25 мм.

 

Переглядів: 42 | Додав: VistiBal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Copyright MyCorp © 2016Зробити безкоштовний сайт з uCoz