Підсумки - 12 Липня 2016 - Вісті Балаклійщини - Вісті БАЛАКЛІЙЩИНИ
П`ятниця, 09.12.2016, 23:15

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Балаклійська райдержадміністрація Балаклійська районна рада
Вечірній Харків
Головна » 2016 » Липень » 12 » Підсумки
13:01
Підсумки

  На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Балаклійською районною державною адміністрацією спланована та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове отримання обґрунтованої відповіді.

  За звітний період 2016 року надійшло 732 звернення, що на 155 більше до відповідного періоду 2015 року – 577.  З них 422 подано особисто, 22 – надійшло поштою, через органи влади – 279, від інших органів, установ – 8.  Усього звернулись 1213 громадян, порушено 744 питання, 392 з яких вирішено позитивно, по 309 надано роз’яснення, згідно з чинним законодавством, у стадії розгляду та остаточного вирішення – 43.

  За характером основних питань, які порушували громадяни в своїх зверненнях до районної державної адміністрації, значне місце займали такі: комунального господарства – 338, соціального захисту – 233, з питань сім’ї, дітей, молоді – 23, житлової політики – 7, транспорту – 5, решта – інші питання.    

Від органів влади вищого рівня надійшло 279 звернень, що на 136 більше, ніж за відповідний період 2015 року (143).              

  Найчастіше звертались зі своїми проблемами найменш соціально захищені верстви населення: 296 – від ветеранів праці, пенсіонерів; 116 – від інвалідів, «дітей війни», учасників війни; 34 – від багатодітних сімей; 4 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

  Значна частина звернень (233) стосувалась питань соціального захисту населення, за відповідний період 2015 року їх було 186. У більшості листів йшлося про надання матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби, виплати соціальної допомоги. За рахунок коштів районного бюджету було надано грошову допомогу 188 громадянам на суму 101900 грн.

  Однією з форм отримання оперативної інформації від жителів району з питань, які їх хвилюють, є проведення виїзних прийомів, сходів громадян та зустрічей з активом громад. За звітний період головою районної державної адміністрації проведено 24 особистих прийоми громадян (з них 12 виїзних), під час яких було прийнято 118 громадян. Ними було порушено 126 питань, з яких 56 вирішено позитивно, по решті надані роз’яснення. Заступниками голови районної державної адміністрації за звітний період проведено 43 особисті прийоми (з них 21 виїзний) під час яких було прийнято 45 громадян, якими порушено 45 питань, з них 28 вирішено позитивно, по решті надані роз’яснення.

  Керівництвом районної державної адміністрації було проведено  телефонний зв’язок з населенням – «Пряма лінія», під час якого надійшло 12 звернень.

  У засобах масової інформації регулярно висвітлюється робота районної державної адміністрації зі зверненнями громадян та ведеться консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань заявників.

  Продовжує функціонувати «телефон довіри» в громадській приймальні районної державної адміністрації щопонеділка з 16-ї до 18-ї години, за звітний період 2016 року звернулися  восьмеро громадян. Питання беруться на контроль та виконання з наданням відповіді заявникам.   

  Згідно з графіком, проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Розглянуто 10 питань. Засідання комісії відбувались за участі заявників, представників органів місцевого самоврядування, громадськості.

  Щопонеділка на апаратній нараді начальник загального відділу апарату РДА доповідає про кількість звернень та стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації.

  Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році розглядалося на засіданні колегії РДА 9 лютого 2016 року.

  Безоплатна первинна правова допомога жителям Балаклійського району надається в приміщенні райдержадміністрації, згідно з графіком особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації. За І півріччя 2016 року безоплатну первинну правову допомогу отримали 24 громадянини.

  Виконавська дисципліна та організація роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем голови районної державної адміністрації, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

  Н. Чернолясова, керівник апарату районної державної адміністрації

Переглядів: 65 | Додав: VistiBal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2016Зробити безкоштовний сайт з uCoz