П`ятниця, 24.11.2017, 05:56

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Посилання
Балаклійська райдержадміністрація Балаклійська районна рада
Вечірній Харків
Головна » 2017 » Липень » 24 » Звіт
08:56
Звіт

  На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Балаклійською районною державною адміністрацією спланована і проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

До районної державної адміністрації за перше півріччя 2017 року надійшло 1283 звернення, що на 551 більше проти 2016 року – 732. Причиною такого збільшення кількості звернень стала надзвичайна ситуація, яка відбулася у вій-ськовій частині А1352. Усього звернулось 1283 громадянина, порушено 1290 питань, 385 з яких вирішено позитивно, по 853 надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, у стадії розгляду та остаточного вирішення – 45.

За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, значне місце займали питання комунального господарства – 648, соціального захисту – 380, з питань сім’ї, дітей, молоді – 6, житлової політики – 18, транспорту – 12, решта – інші питання.        

Від органів влади вищого рівня надійшло 694 звернення, що на 415 більше, ніж за відповідний період 2016 року (279).              

Щодо категорій дописувачів, то найчастіше звертались зі своїми проблемами найменш соціально захищені верстви населення: 334 – від ветеранів праці, пенсіонерів; 139 – від інвалідів, дітей війни, учасників війни; 13 – від багатодітних сімей; 1 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Значне місце займали питання комунального господарства: ремонту будинків, під’їздів, дахів після наслідків надзвичайної ситуації, забезпечення сталого водопостачання та водовідведення, впорядкування доріг тощо. Значна частина звернень (380) стосувалась питань соціального захисту населення, за відповідний період 2016 року їх було 233. У більшості листів йшлося про надання матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби, виплати соціальної допомоги. Згідно з рішенням комісії (ради) з розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги та розгляду інших соціальних питань райдержадміністрації, за рахунок коштів районного бюджету надано грошову допомогу 170 громадянам на суму 93 600 грн.

Службою у справах дітей на комісії розглядаються звернення громадян про призначення опікуном над дітьми, позбавленими батьківського піклування, про визначення часу спілкування одного з батьків з неповнолітньою дитиною (після розлучення батьків), про надання згоди на відчуження житлового будинку, в якому зареєстровані неповнолітні діти та інше. За результатами розгляду таких звернень приймаються відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

За звітний період 2017 року головою райдержадміністрації проведено 19 особистих прийомів громадян (із них 11 виїзних), під час яких було прийнято 92 громадянина. Ними порушено 99 питань, з яких 34 вирішено позитивно, по решті надані роз’яснення. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 31 особистий прийом (із них 18 виїзних), під час яких було прийнято 33 громадянина, ними порушено 33 питання, із них 16 вирішено позитивно, решта – надані роз’яснення.

У засобах масової інформації регулярно висвітлюється робота райдержадміністрації зі зверненнями громадян та ведеться консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань заявників.

Продовжує функціонувати «телефон довіри» в громадській приймальні районної державної адміністрації щопонеділка з 16-ї до 18-ї години, за звітний період звернулося 9 громадян. Питання беруться на контроль та виконання з наданням відповіді заявникам.       

Згідно з графіком проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Розглянуто 9 питань. Засідання комісії відбувались за участі заявників, представників органів місцевого самоврядування, громадськості.

Щопонеділка на апаратній нараді начальник загального відділу апарату райдержадміністрації доповідає про кількість звернень та стан роботи зі зверненнями громадян.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян у 2017 році  розглядалося на засіданні колегії районної державної адміністрації 22 лютого 2017 року «Про підсумки роботи із службовими, контрольними документами та зверненнями громадян у 2016 році».

Інформація про роботу райдержадміністрації зі зверненнями громадян, результати вирішення порушених у них питань щокварталу оприлюднюються на веб-сайті районної державної адміністрації.

Безоплатна первинна правова допомога жителям надається в приміщенні райдержадміністрації згід-но з графіком особистого прийому осіб, які потребують допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови РДА від 22.01.2013 № 16. За І півріччя 2017 року безоплатну первинну правову допомогу отримали 29 громадян.

Н. Чернолясова, керівник апарату райдержадміністрації                                          

Переглядів: 42 | Додав: VistiBal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Copyright MyCorp © 2017Зробити безкоштовний сайт з uCoz